آشنايي با ساحل اورنكوي آنتاليا Örnekköy Beach

شركت نوپرداز زمينه طراحي سايت، طراحي اپليكيشن موبايل، طراحي فروشگاه اينترنتي سئو و ديجيتال ماركتينگ فعاليت مي نمايد

یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با ساحل اورنكوي آنتاليا Örnekköy Beach

در اين بخش مي خواهيم درباره ساحل اورنكوي آنتاليا Örnekköy Beach حرف بزنيم در ادامه با ما همراه باشيد...

اگر شما به دنبال يك خليج زيبا و دنج هستيد كه شرايط خوبي براي شنا كردن داشته باشد و از سونا، غذا و نوشيدني ها با قيمت هاي مقرون به صرفه استفاده كنيد ساحل اورنكوي آنتاليا مقصد شماست.در ساحل اورنكوي آنتاليا همچنين مي توانيد تنيس روي ميز، واليبال ، تناسب اندام ، ورزش هاي آبي، شب زنده داري شبانه و ساحل شني خالص را تجربه كنيد در ساحل اورنكوي به لطف سنگريزه، ماساژ پا آزاد و فضاي گرم و آشنا در باشگاه هاي ساحلي وجود دارد.
ساحل اورنكوي آنتاليا نوار ساحلي كه با زمين بازي ملاقات مي كند:
ساحل اورنكوي ، همچنين به نام Örnekköy Sahil در زبان ملي، در منطقه ريورا تركيه قرار دارد. ساحل رويايي در شرق خليج آنتاليا و در كنار ساحل بزرگتر و معروف ساحل لارا واقع شده است. اگر در هتل اقامت داريد، مي توانيد به راحتي با اتوبوس، ماشين و يا پياده روي به ساحل اورنكوي برسيد. زمين ساحل عمدتا از سنگهاي قهوه اي كوچك است كه ماسه هاي كف پا را ماساژ مي دهد. با اين حال دراين  ميان يك ساحل شيك نرم و قهوه اي نيز وجود دارد كه به طور مستقيم در قسمت آبي ظاهر مي شود. خليج زيبا از Örnekköy كه توسط فلات صخره اي صاف پوشيده شده است. آب عميقي دارد بنابراين شما مي توانيد شنا و snorkel انجام دهيد. نظافت ساحل به طور كلي خوب است، اما در بخش هاي مختلف ساحل متفاوت است.

هزاران باشگاه و يك ساحل در ساحل اوركنكي آنتاليا:
در ساحل اورنكوي چند باشگاه ساحلي در انتظار شما هستند، كه داراي پيشنهادات مشابه اما در ظاهر به شدت متفاوت است. اين طيف از باشگاه هاي ساحلي گاه به گاه تا ميله هاي شيك و ظريف ساحل متفاوت است. غذاهاي خوشمزه و نوشيدني در همه جا در دسترس هستند. برخي از باشگاه ها همچنين داراي زمين بازي كودكان، يك زمين واليبال يا ميز تنيس روي ميز هستند. يك دوره با تجهيزات تناسب اندام نيز موجود است. شما همچنين تعداد زيادي از سونا و چترهاي آفتاب، دوش، توالت و تعدادي اتاق پذيرايي را پيدا خواهيد كرد.
ساحل اورنكوي - تعطيلات در كنار دريا براي تمام خانواده
ساحل Örnekköy يك مكان ايده آل براي صرف يك روز ساكت و آرام با تمام خانواده است بزرگسالان مي توانند از خورشيد لذت ببرند و نوشيدني هاي خود را ميل نمايند در حالي كه بچه ها از زمين بازي لذت مي برند. در اين ميان تنيس روي ميز  ورزش مورد علاقه است. تقريبا هيچ ورزش موتورسيكلتي در خليج وجود ندارد، كه اين مزيت را دارد كه شما مي توانيد با خيال راحت حركت كنيد مناطق شنا شناخته شده است با اين حال، كودكان كوچك بايد لباس هاي محافظ را بپوشند و تحت نظارت مربيان قرار بگيرند؛ زيرا آنها به سرعت در حال رشد هستند و  نجات غريق فقط به صورت پراكنده استفاده مي شود.بسياري از فعاليت هاي سرگرم كننده اوقات فراغت و غذاي عالي در فضاي خانوادگي در ساحل وجود دارد. اما مسافران حساس به سر و صدا بايد به ساحل ديگري براي استراحت بروند، زيرا خط ورود فرودگاه در بالاي ساحل است. با اين حال اكثر افراد علاقه مند به آن اهميتي نمي دهند.براي لذت بردن از اين ساحل كافيست به منو تور آنتاليا تورياب مراجعه كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.